omlouváme se vám, ale v pátek 8.11.2018 nebudeme z mimořádných provozních důvodů expedovat vaše objednávky. Týká se to jak všech druhů zásilek přes Českou poštu, tak osobních odběrů.
Česká pošta vylepšila své služby a nyní umožňuje vyzvedávat zásilky na poště prostřednictvím třetí osoby. Jedná se o tzv. „Výdej balíků na kód“. Pokud si od nás necháte poslat balík na poštu, balík do ruky nebo balík do ruky Expres, který vás nezastihne a bude vám bude uložen na poště, můžete předat „kód k vyzvednutí“ kterékoliv osobě a té už jen stačí na poště předložit daný kód a uvést jméno adresáta uvedeného na zásilce či číslo zásilky. Kód k vyzvednutí najdete v SMS zprávě, kterou vám pošta automaticky posílá s vyrozuměním, že vaši zásilku převzala do přepravy.
Věříme, že toto vylepšení služeb České pošty vám zpříjemní a zrychlí cestu nakoupeného krmného hmyzu k vašim chovaným miláčkům.
Malinko jsme poladili našeho hlídacího psa a už ho máte i ve svých smartphonech. Na obrázku níže je vidět, kde ho na mobilním zobrazení našeho eshopu můžete najít.
Na ty z vás, kteří už našeho hlídacího psa použili a nastavili si hlídání momentálně nedostupného zboží máme jednu prosbu - jak jsme našeho hlídacího psa ještě za provozu ladili, mohlo se v některých případech stát, že se vaše volba v našem systému neuložila. Zadejte si tedy prosím vaše hlídání znovu, teď už je náš pejsek ve stoprocentní kondici a bude pro vás zadaný úkol věrně hlídat a plnit.
V minulé novince jsme vám slíbili nového hlídacího psa Bóbika a dneska ho konečně pouštíme ze řetězu !!!
Jak na to - pokud budete chtít, aby vás hlídací pes upozornil e-mailem na obnovenou dostupnost produktu, o který jste měli zájem a my ho v dané době neměli, klikněte u daného produktu na ikonku "hlídací pes" (viz obrázek). Otevře se vám okénko, v němž si vyberte variantu, na jejíž obnovenou dostupnost chcete být upozorněni a zadejte mailovou adresu, na kterou vám má hlídací pes odeslat zprávu. Jakmile u vámi vybrané varianty zase obnovíme její dostupnost, Bóbik vám o tom odešle e-mailovou zprávu.
Hlídací pes Bóbik je zatím k dispozici jen při zobrazení našeho e-shopu na PC, noteboocích a tabletech, na smartphonech ho ještě nenajdete. Pracujeme na tom a brzy ho pustíme i do vašich mobilů.
Jak jste si už jistě všimli, jsme v současné době hodně vyprodaní a tak vám nedokážeme nabídnout plnou šíři našeho sortimentu, jak je u nás obvyklé. Abychom tento nedostatek odčinili, tak naše hmyzáky jednak pilně množíme, ale také pro vás chystáme jednu dost užitečnou novinku na našem e-shopu. Během krátké doby zavedeme funkci "hlídacího psa", který vás e-mailem upozorní na obnovenou dostupnost produktu, o který jste měli zájem a my ho v dané době neměli. Jakmile našeho Bobíka pustíme ze řetězu, dáme vám vědět .
Omlouváme se za současný nedostatek nabízeného hmyzu a přejeme hezké babí léto. vaše Broukárna
Evropská unie a Evropský sociální fond finančně podpořily projekt "Návrat do práce v Pardubickém kraji", v jehož rámci bylo u naší společnosti podpořeno jedno pracovní místo jako společensky účelné pracovní místo. Také díky tomuto projektu mohla naše společnost zaměstnat pracovnici pečující o osobu do patnácti let věku. Podrobnosti k tomuto projektu lze nalézt v tomto letáku - Leták OPZ - SÚPM ukončení.
v prvním červencovém týdnu jsou hned dva státní svátky, a to ve čtvrtek a pátek 5. a 6. července. Stejně jako každý rok se tento týden budou všude okolo nás čerpat dovolené, ekonomika v celé ČR se téměř zastaví a tak i my v Broukárně si dovolíme zastavit v tomto týdnu expedici a zajistit jen základní péči o chov.
V období okolo svátečního červencového týdne budeme fungovat v tomto režimu:
do 29. června odesíláme zásilky v našem běžném režimu, viz zde
od 30. června do 8. července neexpedujeme, tzn. neposíláme žádné poštovní zásilky a nepřipravujeme ani osobní odběry
od 9. července už zase fungujeme v našem běžném režimu, viz zde
Děkujeme za pochopení a přejeme vám hezký prázdninový čas.
V posledních týdnech a dnech jste jistě ani vy, naši zákazníci, neunikli masáži ze všech možných i nemožných stran ohledně nového fenoménu v ochraně vašich osobních údajů, nové revoluční legislativy EU známé pod zkratkou GDPR. Nechceme vás zatěžovat ani o kousek více, než je podle nové legislativy nutné a tak jediným krokem navíc, který byste měli nově udělat při objednávce zboží na našem e-shopu, je seznámit se s podmínkami ochrany osobních údajů. Při registraci do našeho e-shopu budeme nově potřebovat váš souhlas se zpracováním osobních údajů, který vyřídíte jedním kliknutím. Vaše osobní údaje budeme i nadále používat úplně stejným způsobem jako dosud, takže se nemusíte bát, že souhlasem s registrací v našem e-shopu spustíte vlnu reklamních mailů, telefonátů, SMS zpráv apod. A pokud byste chtěli detailně vědět, na co všechno vaše osobní údaje používáme, dočtete se to v podmínkách ochrany osobních údajů na našem e-shopu.
Vezměte také do úvahy, že jsme byli prvním českým e-shopem prodávajícím krmný hmyz, který už vloni zavedl HTTPS zabezpečení přes SSL certifikát, aniž by nás k tomu tehdy nutila jakákoliv legislativa a také díky tomu jsou u nás vaše osobní data ve výrazně vyšším bezpečí už od loňského roku.
Přejeme vám hezké dny a těšíme se na další spolupráci s vámi, našimi milými zákazníky.
Dva dny jsme se na našem e-shopu prali s částečně fungujícím i nefungujícím zobrazením některých produktů a před malou chvílí se nám to podařilo definitivně vyřešit. Omlouváme se všem našim zákazníkům, kterým to zkomplikovalo jejich objednávky a děkujeme za trpělivost. Zdravíme, vaše Broukárna